Všechny články
Zvyky uživatelů na webu podle Avenue A/Razorfish
Silicon Alley Insider nedávno publikoval výsledky průzkumu Avenue A/Razorfish. Průzkum, který pochází z června 2007 (odpovídalo 475 spotřebitelů) se zaměřil na chování “digitálních konzumentů”.
Nike koupil Umbro
Anglická sportovní značka UMBRO neodolala nabídce amerického gigantu NIKE a akceptovala svůj vlastní prodej za cenu 285 miliónů liber. Značka Umbro bude nadále vystupovat samostatně, byť bude využívat veškerých synergií vyplývajících z příslušnosti k Nike.
Stačí vám Google Adwords, či Sklik?
Na českém trhu dnes působí několik PPC systémů. Jejich reklamní potenciál by měla využít každá firma, která má web stránky, ať už se jedná o velkou firmu, nebo malého živnostníka. PPC je skutečně pro každého.
iDnes.cz je druhým nejnavštěvovanějším portálem
iDNES.cz je druhým nejnavštěvovanějším portálem na českém internetu. Za měsíc září jej navštívili rekordní 2 766 354 reální uživatelé, kteří zhlédli téměř 255 milionů stránek.
BeeTagg aneb včeličky a sprejeři
Vzhledem k vývoji mobilních telefonů, bylo jen otázkou času, kdy se marketing zaměří i tímto směrem. Tím tedy nemyslíme směrem ke včelám, ale k technologii BeeTagg.