Češi v létě utráceli online dosud nejvíc z celého roku
Skoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních měsíců objednal některou ze služeb online.
9/29/2024 7:20:00 AMSkoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních měsíců objednal některou ze služeb online.
9/29/2024 7:20:00 AMV segmentu školních potřeb patřila k nejsilnějším inzerentům značka Pilot.
9/24/2024 4:35:00 PMNejsilnějším inzerentem uplynulého roku v segmentu dekorativní kosmetiky je Dermacol.
8/29/2024 6:55:00 AMV posledním roce byla v segmentu oplatky, sušenky největším inzerentem společnost Opavia – Lu, ze značek Zlaté.
8/21/2024 12:05:00 PMV segmentu hudebních akcí patří k nejsilnějším inzerentům festivalová série Hrady CZ a pořadatel Live Nation.
7/19/2024 1:15:00 PMVýzkumná agentura Nielsen připravila přehled nejsilnějších inzerentů ze segmentu hotelů.
7/10/2024 10:00:00 AMZa poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
7/2/2024 6:55:00 AMNejsilnější inzerentem v segmentu muzeí a galerií za poslední rok je opět Muzeum fantastických iluzí.
6/7/2024 1:40:00 PMNegativní vztah české společnosti k reklamě se promítá i do cílené reklamy. Více než třetině dokonce vadí, ukázal výzkum Nielsen a ResSolution Group.
6/5/2024 12:05:00 PMAsociace komunikačních agentur (AKA) a Asociace mediálních agentur (ASMEA) zveřejňují ve spolupráci s ResSolution Group odhad vývoje čistých marketingových investic na českém trhu.
5/6/2024 2:00:00 PM