Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Prodloužení partnerství mezi Allwyn a MFF KV znamená nejen pokračování v podpoře mladých filmařů prostřednictvím Allwyn Residency, ale současně ještě výraznější zapojení do dění festivalu. Allwyn chce pomoct festivalu růst skrze nové formáty a inovace.
Mediální domy řeší, jak moc jim nástup umělé inteligence snižuje návštěvnost z vyhledávače. Přistupují k rozdílným řešením.
Až do 17. srpna mají široká veřejnost i odborná porota příležitost nominovat své favority v ceně Křišťálová Lupa, která oceňuje projekty českého internetu.
Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku.
Mediální domy řeší, jak moc jim nástup umělé inteligence snižuje návštěvnost z vyhledávače. Přistupují k rozdílným řešením.
Novela autorského zákona, která se odrazila v nižších příjmech od technologických platforem, a jednorázová divestice, měly negativní vliv na výsledky Economie v loňském roce. Souhrnné příjmy všech hlavních titulů se ale podle vedení podařilo udržet na úrovni předchozího roku.
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.
Seznam.cz si nově vyhrazuje i právo zkonzultovat reklamu, pokud tvrzení, se kterým inzerce pracuje, vyhodnotí projekt Demagog.cz na základě své metodiky jako nepravdivé nebo zavádějící.
S rozšiřováním nástrojů generativní AI roste jejich role ve vyhledávání. První studie ukazují, jaký dopad přináší na organickou návštěvnost webů.
Česká televize udržela v prvním letošním pololetí i přes snížení nejvyšší podíl na sledovanosti v celodenním vysílání v univerzální skupině 15+. Nejvyšší růst ale zaznamenala Nova, která zvítězila v mladších diváckých kategoriích i v hlavním vysílacím čase.
Zatímco šéf německého mediálního gigantu Axel Springer Mathias Döpfner představuje ambiciózní vizi, jak zdvojnásobit hodnotu firmy a posílit důvěru v žurnalistiku, česká mediální scéna stále častěji řeší, jak ušetřit a přežít, všímá si Daniel Köppl.