Další nové články

Okamura nebyl do OVM zván od roku 2017, Rada ČT chce seznam

Rada České televize se znovu zabývala nepřítomností Tomia Okamury v pořadu Otázky Václava Moravce (OVM).

středa 12. listopadu 2025

Novou výkonnou ředitelkou ASCOPA je Lucie Dosedělová

Lucie Dosedělová střídá na pozici výkonné ředitelky PR asociace ASCOPA Michaelu Pišiovou.

středa 12. listopadu 2025

Ano, šéfe! chce nové díly, letošní řada uspěla u mladších diváků

Televize Prima chce pokračovat s pořadem Ano, šéfe!. Její letošní řada byla divácky úspěšná, zejména u mladších diváků.

středa 12. listopadu 2025

ČSOB v kampani rozdělí klientům 10 milionů korun

ČSOB rozdává v zimní kampani svým zákazníkům odměny za 10 milionů korun. 

středa 12. listopadu 2025

Polabí drží vedení v úterý večer před Inspektorkou Renoirovou

Polabí zůstává nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 v divácké skupině 15+, následují oba díly seriálu Inspektorka Candice Renoirová. Ve skupině 15-54 má nejvyšší sledovanost seriál Bratři a sestry.

středa 12. listopadu 2025

Pilulka: Snažíme se, aby lidé svému zdraví rozuměli

Věříme v dostupnou střední cestu mezi běžnou lékárnou a specializovanou longevity klinikou, říká marketingový ředitel Pilulky Jiří Caudr. 

středa 12. listopadu 2025

Předvánoční akce e-shopů letos víc ovlivní AI

Umělá inteligence letos poprvé ve větší míře vstoupí i do předvánočních akcí českých e-shopů. 

středa 12. listopadu 2025

Powerlogy spouští kampaň Pandemie vyčerpání

Powerlogy ve své nové kampani upozorňuje na únavu Čechů a nabízí jim praktická řešení. 

středa 12. listopadu 2025

České PR slaví 30 let, APRA má nový vizuální styl

České public relations prošlo za posledních třicet let výraznými změnami. Asociace Public Relations (APRA), která u všech klíčových milníků stála, přichází s novým vizuálním stylem.

úterý 11. listopadu 2025

Konec roku v e-commerce: Když kampaně fungují, ale byznys nestíhá

Poslední čtvrtletí roku rozhoduje o úspěchu většiny e-shopů. Zatímco rekordní sezona může přinést až 80 % celoročních tržeb, každá chyba v kampani, logistice nebo přípravě může znamenat ztrátu milionů, upozorňuje expert na výkonnostní reklamu Honza Bartoš.

úterý 11. listopadu 2025

Korporátní komunikaci Mondelēz International vede Bechynská

Na pozici Corporate & Government Affairs Manager ve společnosti Mondelēz International nastupuje Gabriela Bechynská. 

úterý 11. listopadu 2025

Kampaň fondu Spoluživot zdůrazňuje sílu obyčejných chvil

Všední, a přitom výjimečné momenty, které dokazují, že i málo může mít obrovskou moc, stojí v centru kampaně DDB Prague pro nadační fond Spoluživot.

úterý 11. listopadu 2025

Vodafone nabízí ve Full HD už všechny stanice FilmBox

Od listopadu je ve Full HD rozlišení k dispozici zákazníkům placené televize Vodafone TV (zatím pouze v kabelové verzi) také stanice FilmBox Family. Do vysokého rozlišení již tak byly převedeny u tohoto operátora všechny FilmBoxy.

úterý 11. listopadu 2025

Pondělní televizní jedničkou zůstává seriál Oktopus

Další díl seriálu Oktopus vidělo téměř 1,3 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek pondělního večera i celého dne.

úterý 11. listopadu 2025

BigMedia spouští digitální síť PlayOn, přirovnává ji k televizi v ulicích

Nová síť digitálních venkovních obrazovek (DOOH) od BigMedia nabízí více než 650 digitálních ploch napříč republikou, které lze propojit, cílit a spravovat v reálném čase.

úterý 11. listopadu 2025

Syndikát novinářů a Reportéři bez hranic vyzývají k zachování poplatků za ČT a ČRo

Podle novinářských organizací je avizované zrušení poplatků nastupující vládní koalicí nepromyšleným a z podstaty nevratným zásahem do suverenity médií veřejné služby.

úterý 11. listopadu 2025

Průzkum: Na Black Friday považují Češi za nejlepší Alzu

Alza je v očích českých spotřebitelů synonymem nejlepších nabídek na Black Friday. 

úterý 11. listopadu 2025

Další nové články

Pilulka: Snažíme se, aby lidé svému zdraví rozuměli

Věříme v dostupnou střední cestu mezi běžnou lékárnou a specializovanou longevity klinikou, říká marketingový ředitel Pilulky Jiří Caudr. 

středa 12. listopadu 2025

Konec roku v e-commerce: Když kampaně fungují, ale byznys nestíhá

Poslední čtvrtletí roku rozhoduje o úspěchu většiny e-shopů. Zatímco rekordní sezona může přinést až 80 % celoročních tržeb, každá chyba v kampani, logistice nebo přípravě může znamenat ztrátu milionů, upozorňuje expert na výkonnostní reklamu Honza Bartoš.

úterý 11. listopadu 2025

BigMedia spouští digitální síť PlayOn, přirovnává ji k televizi v ulicích

Nová síť digitálních venkovních obrazovek (DOOH) od BigMedia nabízí více než 650 digitálních ploch napříč republikou, které lze propojit, cílit a spravovat v reálném čase.

úterý 11. listopadu 2025

Průzkum: Na Black Friday považují Češi za nejlepší Alzu

Alza je v očích českých spotřebitelů synonymem nejlepších nabídek na Black Friday. 

úterý 11. listopadu 2025

Brand fame: Jak mohou značky prorazit a být ziskové

V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.

pondělí 10. listopadu 2025

ČT drží prvenství i v říjnu. Rostly CNN Prima News, ČT24 i Óčko

Nejvyšší podíl na televizním trhu v divácké skupině starší 15 let udržela i v říjnu Česká televize. Skupina Nova zvítězila v diváckých skupinách 15-54 a 18-69 a v hlavním vysílacím čase.

pondělí 10. listopadu 2025

Allegro radí, jak zvýšit prodej a proč vstoupit na polský trh

Na konferenci ShopMasters představila společnost Allegro kroky, jak prostřednictvím její platformy maximalizovat prodeje.

neděle 9. listopadu 2025

Za největší hrozby označují čeští novináři osobní útoky nebo nátlak

Výzkum hodnotí české a celosvětové novinářské prostředí v rozsáhlé komparativní studii Worlds of Journalism Study. Českou část výzkumu zpracoval tým IKSŽ FSV UK.

sobota 8. listopadu 2025

Šmejc: Změny, které přinese AI, můžou zlikvidovat i velké a letité značky

Dosavadní využívání AI je zatím na začátku, skutečné změny, které přinese, můžou negativně pocítit i značky desítky let staré, uvedl na čtvrteční konferenci Shifts Jiří Šmejc.

pátek 7. listopadu 2025

NMS: Pokud Češi nějaké značky bojkotují, jsou to ty Babišovy

Hlavními důvody pro omezení nákupu značek jsou politické postoje firem, ekologické otázky a pracovní podmínky zaměstnanců. Vyplývá to z výzkumu NMS.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Blesk zůstává nejčtenějším, MF Dnes za rok nejstabilnější

Pozice tuzemských deníků se nemění, když nejčtenějšími celostátními deníky jsou Blesk před MF Dnes a nejčtenějším regionálním deníkem Deník.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Popularita IPTV v Česku pro sledování videoobsahu dál roste

Internet si stále více upevňuje pozici hlavního zdroje sledování videoobsahu v českých domácnostech, zatímco tradiční televizní vysílání prostřednictvím DVB-T2 antén ztrácí na relevanci. To je aktuální výsledek průzkumu mobilní asociace APMS.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Šéfové ČT, ČRo a ČTK: Poplatky fungují, změny můžou veřejnou službu zničit

Stávající systém televizních a rozhlasových poplatků funguje a není důvod ho měnit, shodli se nejvyšší představitelé České televize, Českého rozhlasu a ČTK na středeční debatě o budoucnosti médií veřejné služby.

středa 5. listopadu 2025

ČT koupila nové díly Komisařky Florence, uvede i Sandokana

Česká televize přiváží z Cannes nové epizody Komisařky Florence, seriál o Sandokanovi, portrét Michaela Douglase i slavné muzikály.

středa 5. listopadu 2025

Zabije AI weby? Bojím se, že se média „dorazí“ sama, říká Šlerka

Rozšiřování AI odpovědí ve vyhledávání ohrožuje ekonomiku médií. Josef Šlerka na CIF 2025 uvedl, že média by teď měla postupovat společně. Obává se totiž, že sólistický přístup vydavatelů jim může přinést nevratné škody.

středa 5. listopadu 2025

Televizní síť pro Novu? Nova Cinema obsadila také multiplex 24

Od středy 5. listopadu je tematický program Nova Cinema k dispozici celoplošně nejen v síti Českých Radiokomunikací, ale také u operátora Digital Broadcasting. Mediální skupina Nova už tu šíří všechny své neplacené kanály.

středa 5. listopadu 2025

Seznam.cz rozšíří placený obsah, reklamní tarif na Oneplay zatím nebude

Na úterní konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci velkých českých médií o tom, jak se vyrovnat s dominancí globálních hráčů a jak najít udržitelný byznys model.

úterý 4. listopadu 2025

L’Or: Čeští spotřebitelé s kávou rádi experimentují

Vidíme nejrůznější trendy často ovlivněné i sociálními sítěmi, říká Jakub Los, marketingový manažer kávové značky L’Or.

úterý 4. listopadu 2025