Všechny články
Google Instant - důsledky pro trh
Google představil novou vychytávku pro svou vlajkovou loď (vyhledávač). Jaká má (na první pohled) pozitiva i negativa se pokusím odpovědět v článku.
Quo Vadis Facebook?
Dnes už snad každý marketingový pracovník, který se alespoň trochu zajímá o digitální media, přemýšlel o tom, jak zapojit sociální sítě do svých strategií. V ČR není Facebook jedinou sociální sítí, ale dynamikou svého vstupu zahýbal se zavedenými stereotypy vnímání dosavadních hráčů na trhu, neboť přinesl daleko více interakce – není to „taková ta seznamka“, jak lze s velkou dávkou zjednodušení popsat LíbímSeTi.cz, Spolužáci.cz či Lidé.cz.
Ondřej Zahořík odchází z PHD, novým ředitelem se stal Jiří Herian
Ondřej Zahořík, dosavadní předseda představenstva a ředitel mediální agentury PHD, odchází z firmy k 30. září 2010. Pozici ředitele PHD přebírá ke stejnému datu Jiří Herian, dosavadní ředitel sesterské agentury Attention!Media.