PwC: V Česku rychle porostou internet a gaming, TV a rádio pomaleji
V Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
10/14/2024 7:00:00 AMV Česku se bude i v následujících letech dařit především reklamě na internetu, televize a rádio budou růst jen zvolna, vyplývá ze studie PwC.
10/14/2024 7:00:00 AMUžívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který posiluje u mladé generace.
9/27/2024 7:10:00 AMStřední a východní Evropa představuje slibný trh pro prodejce luxusního zboží. Největší význam má pro luxusní a prémiové značky Česko, konstatuje zpráva společnosti Colliers.
9/4/2024 7:00:00 AMPětiletý výhled vývoje výnosů na streamingovém trhu podle PwC naznačuje jen mírné navyšování výnosů z předplatného a naopak dvouciferný růst výnosů z reklamy.
9/3/2024 7:45:00 AMLetos by měly výdaje na reklamu meziročně růst o 10,5 %, celková hodnota přesáhne bilion dolarů.
8/28/2024 7:00:00 AMU produktů, u nichž je uvedeno, že se na jejich vývoji či výrobě podílela AI, se snižuje ochota spotřebitelů ke koupi.
8/20/2024 6:50:00 AMTechnická zdatnost generace alfa představuje pro značky novou výzvu. Celebrity a sportovci v reklamě je oslovují méně než tvůrci obsahu.
7/15/2024 2:15:00 PMČeská postprodukční společnost PFX Group koupila s podporou Genesis Capital polské studio Human Film.
4/19/2024 12:30:00 PMČeši jsou obecně přesyceni reklamou, nejvíce v komerčních televizích, naopak v místě prodeje by jí uvítali i více, ukazuje letošní vlna studie Češi a reklama.
2/16/2024 10:05:00 AMNejvětšími tahouny pro předplacení a výběr VOD služby je flexibilita sledování a obsahová nabídka. Český divák je senzitivní na cenový model a reaguje na speciální nabídky a promo akce, ukazuje studie Know.vod.
2/15/2024 12:00:00 PM