Další nové články

České PR slaví 30 let, APRA má nový vizuální styl

České public relations prošlo za posledních třicet let výraznými změnami. Asociace Public Relations (APRA), která u všech klíčových milníků stála, přichází s novým vizuálním stylem.

úterý 11. listopadu 2025

Korporátní komunikaci Mondelēz International vede Bechynská

Na pozici Corporate & Government Affairs Manager ve společnosti Mondelēz International nastupuje Gabriela Bechynská. 

úterý 11. listopadu 2025

Kampaň fondu Spoluživot zdůrazňuje sílu obyčejných chvil

Všední, a přitom výjimečné momenty, které dokazují, že i málo může mít obrovskou moc, stojí v centru kampaně DDB Prague pro nadační fond Spoluživot.

úterý 11. listopadu 2025

Vodafone nabízí ve Full HD už všechny stanice FilmBox

Od listopadu je ve Full HD rozlišení k dispozici zákazníkům placené televize Vodafone TV (zatím pouze v kabelové verzi) také stanice FilmBox Family. Do vysokého rozlišení již tak byly převedeny u tohoto operátora všechny FilmBoxy.

úterý 11. listopadu 2025

Pondělní televizní jedničkou zůstává seriál Oktopus

Další díl seriálu Oktopus vidělo téměř 1,3 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek pondělního večera i celého dne.

úterý 11. listopadu 2025

Syndikát novinářů a Reportéři bez hranic vyzývají k zachování poplatků za ČT a ČRo

Podle novinářských organizací je avizované zrušení poplatků nastupující vládní koalicí nepromyšleným a z podstaty nevratným zásahem do suverenity médií veřejné služby.

úterý 11. listopadu 2025

Průzkum: Na Black Friday považují Češi za nejlepší Alzu

Alza je v očích českých spotřebitelů synonymem nejlepších nabídek na Black Friday. 

úterý 11. listopadu 2025

Brand fame: Jak mohou značky prorazit a být ziskové

V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.

pondělí 10. listopadu 2025

E-shopy očekávají na Vánoce silnou sezónu

Vánoční nákupy mají tuzemským e-shopům přinést až 40 % ročního obratu. 

pondělí 10. listopadu 2025

Start minisérie Guru se stal pořadem nedělního večera

Úvodní díl minisérie Guru dosáhl v neděli po 20:00 nejvyšší sledovanosti v divácké skupině starší 15 let. Ve skupině 15-54 mají nejvyšší sledovanost Zrádci.

pondělí 10. listopadu 2025

Vánoční kampaň dm drogerie vybízí k blízkosti

Vánoční kampaň společnosti Dm drogerie markt staví na myšlence, že nikdo by o Vánocích neměl být sám.

pondělí 10. listopadu 2025

ČT drží prvenství i v říjnu. Rostly CNN Prima News, ČT24 i Óčko

Nejvyšší podíl na televizním trhu v divácké skupině starší 15 let udržela i v říjnu Česká televize. Skupina Nova zvítězila v diváckých skupinách 15-54 a 18-69 a v hlavním vysílacím čase.

pondělí 10. listopadu 2025

H&M představí na Andělu nový koncept Pre-Loved

H&M znovuotevírá zrekonstruovaný obchod v Paláci Anděl, uvede v něm svůj nový koncept Pre-Loved. 

pondělí 10. listopadu 2025

Direct rozšiřuje investiční pilíř, vede ho Robert Dohnal

Direct Investments získává investiční společnost Asset Management Investiční společnost s cílem rozšířit portfolio služeb v investičním pilíři skupiny.

pondělí 10. listopadu 2025

Sobotní večer pro Zázraky přírody, poté Mladá krev

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 se v divácké skupině starší 15 let staly Zázraky přírody. Následoval s menším odstupem seriál Mladá krev. V 15-54 byla nejsledovanější soutěž Možné je všechno!.

neděle 9. listopadu 2025

Allegro radí, jak zvýšit prodej a proč vstoupit na polský trh

Na konferenci ShopMasters představila společnost Allegro kroky, jak prostřednictvím její platformy maximalizovat prodeje.

neděle 9. listopadu 2025

Další nové články

Průzkum: Na Black Friday považují Češi za nejlepší Alzu

Alza je v očích českých spotřebitelů synonymem nejlepších nabídek na Black Friday. 

úterý 11. listopadu 2025

Brand fame: Jak mohou značky prorazit a být ziskové

V reklamou přesyceném světě uspějí ty značky, které se stanou součástí kultury. Podle Darka Silajdžiće z McCann Prague vede cesta k brand fame přes emoce, kreativitu a relevantní aktivace, které odpovídají na potřeby zákazníků.

pondělí 10. listopadu 2025

ČT drží prvenství i v říjnu. Rostly CNN Prima News, ČT24 i Óčko

Nejvyšší podíl na televizním trhu v divácké skupině starší 15 let udržela i v říjnu Česká televize. Skupina Nova zvítězila v diváckých skupinách 15-54 a 18-69 a v hlavním vysílacím čase.

pondělí 10. listopadu 2025

Allegro radí, jak zvýšit prodej a proč vstoupit na polský trh

Na konferenci ShopMasters představila společnost Allegro kroky, jak prostřednictvím její platformy maximalizovat prodeje.

neděle 9. listopadu 2025

Za největší hrozby označují čeští novináři osobní útoky nebo nátlak

Výzkum hodnotí české a celosvětové novinářské prostředí v rozsáhlé komparativní studii Worlds of Journalism Study. Českou část výzkumu zpracoval tým IKSŽ FSV UK.

sobota 8. listopadu 2025

Šmejc: Změny, které přinese AI, můžou zlikvidovat i velké a letité značky

Dosavadní využívání AI je zatím na začátku, skutečné změny, které přinese, můžou negativně pocítit i značky desítky let staré, uvedl na čtvrteční konferenci Shifts Jiří Šmejc.

pátek 7. listopadu 2025

NMS: Pokud Češi nějaké značky bojkotují, jsou to ty Babišovy

Hlavními důvody pro omezení nákupu značek jsou politické postoje firem, ekologické otázky a pracovní podmínky zaměstnanců. Vyplývá to z výzkumu NMS.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Blesk zůstává nejčtenějším, MF Dnes za rok nejstabilnější

Pozice tuzemských deníků se nemění, když nejčtenějšími celostátními deníky jsou Blesk před MF Dnes a nejčtenějším regionálním deníkem Deník.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Popularita IPTV v Česku pro sledování videoobsahu dál roste

Internet si stále více upevňuje pozici hlavního zdroje sledování videoobsahu v českých domácnostech, zatímco tradiční televizní vysílání prostřednictvím DVB-T2 antén ztrácí na relevanci. To je aktuální výsledek průzkumu mobilní asociace APMS.

čtvrtek 6. listopadu 2025

Šéfové ČT, ČRo a ČTK: Poplatky fungují, změny můžou veřejnou službu zničit

Stávající systém televizních a rozhlasových poplatků funguje a není důvod ho měnit, shodli se nejvyšší představitelé České televize, Českého rozhlasu a ČTK na středeční debatě o budoucnosti médií veřejné služby.

středa 5. listopadu 2025

ČT koupila nové díly Komisařky Florence, uvede i Sandokana

Česká televize přiváží z Cannes nové epizody Komisařky Florence, seriál o Sandokanovi, portrét Michaela Douglase i slavné muzikály.

středa 5. listopadu 2025

Zabije AI weby? Bojím se, že se média „dorazí“ sama, říká Šlerka

Rozšiřování AI odpovědí ve vyhledávání ohrožuje ekonomiku médií. Josef Šlerka na CIF 2025 uvedl, že média by teď měla postupovat společně. Obává se totiž, že sólistický přístup vydavatelů jim může přinést nevratné škody.

středa 5. listopadu 2025

Televizní síť pro Novu? Nova Cinema obsadila také multiplex 24

Od středy 5. listopadu je tematický program Nova Cinema k dispozici celoplošně nejen v síti Českých Radiokomunikací, ale také u operátora Digital Broadcasting. Mediální skupina Nova už tu šíří všechny své neplacené kanály.

středa 5. listopadu 2025

Seznam.cz rozšíří placený obsah, reklamní tarif na Oneplay zatím nebude

Na úterní konferenci Czech Internet Forum diskutovali zástupci velkých českých médií o tom, jak se vyrovnat s dominancí globálních hráčů a jak najít udržitelný byznys model.

úterý 4. listopadu 2025

L’Or: Čeští spotřebitelé s kávou rádi experimentují

Vidíme nejrůznější trendy často ovlivněné i sociálními sítěmi, říká Jakub Los, marketingový manažer kávové značky L’Or.

úterý 4. listopadu 2025

ČT má novou organizační strukturu. Kdo obsadil manažerské posty?

Na prvním stupni řízení nově figurují ředitelé divizí České televize. Na stejnou úroveň řízení patří ještě ředitelé televizních studií v Brně a v Ostravě. Pod řediteli divizí jsou výkonní ředitelé.

pondělí 3. listopadu 2025

Nova Gold vysílá od 3. listopadu jako Nova Krimi

Stanice Nova Gold vysílá od pondělí 3. listopadu pod novým názvem Nova Krimi. Má také novou vizuální identitu a motto stanice.

pondělí 3. listopadu 2025

Komunikační skupiny přehodnocují strategie a restrukturalizují

Pokles růstu, technologické tlaky, proměna médií i růst globálních hráčů typu Google vedou velké komunikační skupiny k nutnosti rychleji přeorientovat své podnikání.

pondělí 3. listopadu 2025