Všechny články
Peugeot s augmentovanou realitou
Společnost Peugeot ČR ve spolupráci s agenturou OMD Czech představila začátkem února netradiční projekt na podporu nového rodinného vozu Peugeot 5008.
Propagace firem na síti Facebook
Facebook je současným fenoménem komunikace na Internetu. Jsou zde již téměř 2 miliony Čechů. Mladí lidé jsou na Facebooku již běžně, efektivita Facebook propagace firmy výrazně stoupá. Proč je Facebook.com zajímavý pro reklamu a jaké jsou konkrétní možnosti propagace?
RRTV požaduje další peníze na kontrolu internetu
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se znepokojením sleduje snahu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o navýšení svého provozního rozpočtu tak, aby měla další peníze na kontrolu obsahu videí na internetu.
Canon vyrazil do obchodních center s interaktivním promem
Canon pokračuje v netradičních promo akcích. Po Sázava Festu a party Líbímseti.cz vyrazil znovu mezi lidi. Tentokrát do největších pražských a brněnských obchodních center. Návštěvníci se mohou vyfotit před vánočními scenériemi fotoaparáty Canon společně s čertem, sněhulákem nebo andělem.