Radio United: Vytvořili jsme jiný agenturní produkt

středa, 08. července 2015, 07:46 Rádio MediaGuru

Žádný ze stávajících rádiových produktů nenabízí kreativní řešení v rámci balíčku, říká Jan Čadek.

Čtvrtý obchodní produkt vytvořilo mediální zastupitelství Radio United Services. Spojuje v něm rádia Kiss, Beat a Country především s cílem nabídnout klientům kreativní operace a reklamní řešení vedle standardní spotové reklamy. „Všechny stávající produkty jsou postavené na spotech a výsledcích poslechovosti. Říkali jsme si, že chceme klientům nabídnout jiný produkt. Nový produkt Creative klientům nabízí rádio jako prostředek k propagaci pomocí speciálních operací,“ popisuje obchodní ředitel Radio United Jan Čadek. Podle jeho slov se Radio United může mj. opřít o  dlouholeté zkušenosti z rádií Kiss, jejichž know-how o realizaci nestandardní promotion může rádio využít dodnes.

„V rámci nového produktu nabízíme dlouholetou zkušenost, vysokou míru kreativity a rychlosti zpracování produktu. Garantujeme zpracování do 48 hodin. Jako výhodu spatřujeme i to, že klient výběrem nového produktu osloví 1,6 mil. posluchačů týdně, přičemž ale může dosáhnout oslovení tří odlišných cílových skupin najednou,“ přibližuje Čadek. Každé z rádií v produktu Creative míří na jinou cílovou skupinu – Kiss oslovuje spíše mladší posluchače, Country starší a Beat fanoušky beatové muziky. Jiná proto může být i kreativa pro nasazení v jednotlivých stanicích. „Nevytvoříme jednu sadu promo aktivit, kterou pustíme do všech stanic. Produkci ale budeme vést tak, abychom ideálně zasáhli cílovou skupinu. Pokud klient bude chtít, vytvoříme tři packety,“ dodal.

Důvodem pro zavedení nového produktu byl podle Jana Čadka zvyšující se zájem klientů o speciální řešení. „Ano, klienti chtějí spoty, ale chtějí i speciály. Toto je prostředek k efektivitě,“ říká s tím, že v Rámci United Services je vyčleněn tým lidí, kteří se speciálním operacím věnují. Výsledný produkt může pro každého klienta vypadat jinak. „Možností, jak cílové skupiny zasáhnout, je celá řada. Na nás je, abychom klientovi navrhli nejlepší řešení. Zda k tomu využijeme soutěže v éteru, soutěže mimo éter, ozvučená auta nebo kisspatrolky, tak to už je na nás. Každý klient potřebuje něco jiného, říci plošně, že každému dáme kisspatrolky k dispozici, nejde,“ vysvětluje. Na každé stanici je navíc promo aktivita umístěna v solitérních časech mimo reklamní break.

Cena nového produktu vychází z ceny klasických 30vteřinových spotů, nebyla navýšena. Do výsledné ceny se pak započítají kreativní eventy, které mají vlastní ceník. „Produkt obsahuje tři rádia s možností zásahů tří cílových skupin, ale za stejné peníze, jako kdyby byla nakoupena najednou. V tom vidím velkou přidanou hodnotu, navíc souhrnný zásah je srovnatelný s celoplošnými stanicemi, překryv mezi stanicemi jsou pouhá tři procenta,“ dodává Jan Čadek. Produkt je v portfoliu Radio United Services myšlen dlouhodobě, nejde jen o sezónní nabídku. Doplní tak stávající tři produkty – Total, Optimal a Progressive.

-mav-

Foto: Radio United Services