Tisk Vydavatelé drží podíly díky koncentraci Tisk Díky koncentraci na tiskovém trhu se největším vydavatelským subjektům daří udržovat i mírně zvyšovat podíl na trhu. Tisk pátek 18. května 2012
Outdoor Do Česka přichází reklama na eskalátorech Outdoor Reklama na eskalátorech – ADscalator – je nastupující novou formou komunikace v rámci outdooru a instoru. Outdoor pátek 18. května 2012
Reklama Nápady světové reklamy: alkohol Reklama Ač omezena, patří reklama na alkoholické nápoje dlouhodobě k nejkreativnějším. Prohlédněte si nejzajímavější ukázky z celého světa. Reklama pátek 18. května 2012
TV ČT4 porazil ČT1 i Primu, za Novou zůstal těsně TV Díky hokejovému čtvrtfinále celodenní podíl ČT4 dosáhl ve čtvrtek rekordních 23,76 %. TV pátek 18. května 2012
Reklama Nejpodstatnější byla a bude kreativita Reklama Petr Topinka, výkonný ředitel kreativní agentury Mark BBDO, hovoří o dnešních klientech a tom, co vládne (nejen) české kreativě. Reklama čtvrtek 17. května 2012
Rádio Celoplošná rádia se dotahují na regionální Rádio Celková poslechovost celoplošných rádií se podle posledních výsledků Radio projektu přiblížila souhrnné poslechovosti regionálních stanic. Rádio čtvrtek 17. května 2012