Peugeot s augmentovanou realitou
Společnost Peugeot ČR ve spolupráci s agenturou OMD Czech představila začátkem února netradiční projekt na podporu nového rodinného vozu Peugeot 5008.
Společnost Peugeot ČR ve spolupráci s agenturou OMD Czech představila začátkem února netradiční projekt na podporu nového rodinného vozu Peugeot 5008.
Facebook je současným fenoménem komunikace na Internetu. Jsou zde již téměř 2 miliony Čechů. Mladí lidé jsou na Facebooku již běžně, efektivita Facebook propagace firmy výrazně stoupá. Proč je Facebook.com zajímavý pro reklamu a jaké jsou konkrétní možnosti propagace?
Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) se znepokojením sleduje snahu Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o navýšení svého provozního rozpočtu tak, aby měla další peníze na kontrolu obsahu videí na internetu.
Canon pokračuje v netradičních promo akcích. Po Sázava Festu a party Líbímseti.cz vyrazil znovu mezi lidi. Tentokrát do největších pražských a brněnských obchodních center. Návštěvníci se mohou vyfotit před vánočními scenériemi fotoaparáty Canon společně s čertem, sněhulákem nebo andělem.