Všechny články
Proměny postojů české veřejnosti k reklamě
Češi vnímají nejintenzivněji reklamu na komerčních televizích, i letos pocit přesycenosti rostl. Nejvíce prostoru pro další možné umístění reklamy stále zůstává na místě prodeje, zejména v podobě ochutnávek a prezentací v obchodech.
Nový platební způsob pro online branding
Firma VideoEgg, priekopník v rich media reklame, prišla s novým spôsobom spoplatnenia reklamy. Platba za interakciu.
Seznam přichází do mobilních telefonů
V rámci dlouhodobé strategie "Seznam na mobil" vytvořil český vyhledávač první balík mobilních služeb pro platformu WAP na adrese wap.seznam.cz.
Galaxy It: alternativa ke Googlu?
Zisky ze search marketingu vzbuzují pozornost. A Google je již pár let jedním z největších success stories v businessu. Mají šanci i další?
„Pan ministr nespí, ale přemýšlí“
V minulých dnech se po celé České republice začaly objevovat reklamní billboardy propagující jistý energetický nápoj, na kterých hlavní roli nehraje ani tak produkt samotný, jako spíše poněkud znaveně vyhlížející tvář prvního českého diplomata a ministra zahraničí Karla Schwarzenberga.
Moje máma je on-line
Pomalu ale jistě se vyhledávání, online nakupování a sdružování na společenských/sociálních sítích stává součástí každodenní rutiny našich matek.