Další nové články

BMW Group si na média pro 24 trhů vybírá iProspect

BMW Group konsoliduje svá offline média do jedné agenturní sítě pro všech svých 24 evropských trhů, ve výběrovém řízení si vybrala iProspect.

středa 5. října 2022

Televize Seznam natočí seriály Lajna 4, Hasičárna Telecí 2 a Revír

Televize Seznam připravuje do vysílání pro roky 2023 a 2024 pokračování svých seriálů i nový seriál.

středa 5. října 2022

Heureka ve vánoční kampani apeluje na správný výběr

Po dvou a půl letech přichází Heureka s novou televizní vánoční kampaní.

středa 5. října 2022

Ceny Sport Alive pro AC Sparta, ČOV, univerzitní hokej či Gambrinus

Nejlepší sportovní inovací je mobilní aplikace AC Sparta Praha, nejlepší fanouškovský zážitek přinesl brněnský univerzitní hokej, nejlepší sportovní obsah zase nabídl Czechteam.tv, partnerská aktivace se nejvíce podařila Gambrinusu a Olomoucký kraj bodoval s dětskou olympiádou. Tyto i další projekty ocenil první ročník soutěže Sport Alive Awards 2022.

středa 5. října 2022

ZOO zůstává úterní jedničkou s více než 1,2 mil. diváků

Seriál ZOO se stal v úterý nejsledovanějším pořadem večera a také celého dne. Další díl vidělo 1,24 mil. diváků (15+). Dosáhl zároveň nejvyšší sledovanosti i v ostatních diváckých skupinách.

středa 5. října 2022

Prima se v září dotáhla na vedoucí ČT, v prime-time rostla Nova

Česká televize zůstala i v září v celodenním vysílání ve skupině starší 15 let jedničkou televizního trhu. Těsně se ale na ní dotáhla díky meziročnímu růstu skupina Prima. V hlavním vysílacím čase se zase dařilo skupině Nova.

středa 5. října 2022

Alza.cz startuje vánoční kampaň, staví na dětských hračkách

Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční obchoďák. E-shop v ní komunikuje výhody online nakupování a šíři portfolia se zaměřením na hračky.

středa 5. října 2022

Rádio Expres FM v kampani využívá dvojsmyslů, i vulgárních

Metropolitní rádio Expres FM české internetové jedničky Seznam.cz uvedlo novou kampaň, ve které si hraje s doplňováním slov, a to i vulgárních.

středa 5. října 2022

Placená VOD služba Aerovod končí, přesouvá se na KVIFF.TV

Streamovací video služba Aerovod samostatně přestává fungovat a přesouvá se na platformu KVIFF.TV.

úterý 4. října 2022

Marek Dvořák povede marketing Trinity Bank

Po 14 měsících v čele marketingu Alzy se Marek Dvořák přesouvá do Trinity Bank.

úterý 4. října 2022

T-Mobile v kampani představuje svůj telefon s 5G sítí

Novou kampaní „T Phone pro každou kapsu“ uvádí T-Mobile na trh svůj první  telefon s 5G sítí.

úterý 4. října 2022

Marketingovou ředitelkou Alza.cz je Klára Blažková

Vedení marketingu e-shopu Alza.cz přebrala Klára Blažková. V této pozici vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu.

úterý 4. října 2022

Billa vyřazuje zábavní pyrotechniku, uvádí rozsáhlou kampaň

Na vyřazení zábavní pyrotechniky ze svého sortimentu upozorní Billa v rozsáhlé kampani se sloganem „Po petardách ani vidu, ani slechu"

úterý 4. října 2022

Dignity zvýšila obrat o 30 %, letos chce překonat 850 mil. Kč

Skupina Dignity, pod kterou patří například Tiscali Media nebo Performio.cz, loni zvýšila obrat o téměř třetinu a v letošním roce ho plánuje znovu navýšit.

úterý 4. října 2022

Případy 1. oddělení s 1,5 milionem pondělní jedničkou

Další díl seriálu Případy 1. oddělení sledovalo téměř 1,5 mil. diváků (15+). Šlo o nejlepší výsledek pondělního večera a také celého dne. Více než milion diváků přilákal také seriál Specialisté.

úterý 4. října 2022

VLM digitalizuje své tituly, po Deníku pokračuje s časopisy

Vltava Labe Media transformuje své původně tištěné tituly do digitálního prostředí. Po regionálních novinách Deník se teď zaměří na digitalizaci magazínového portfolia.

úterý 4. října 2022

Za dceřiné společnosti Letiště Praha mluví Procházka

Tiskovým mluvčím společností Czech Airlines Handling a Czech Airlines Technics se stal Michal Procházka.

úterý 4. října 2022

Další nové články

Prima se v září dotáhla na vedoucí ČT, v prime-time rostla Nova

Česká televize zůstala i v září v celodenním vysílání ve skupině starší 15 let jedničkou televizního trhu. Těsně se ale na ní dotáhla díky meziročnímu růstu skupina Prima. V hlavním vysílacím čase se zase dařilo skupině Nova.

středa 5. října 2022

Placená VOD služba Aerovod končí, přesouvá se na KVIFF.TV

Streamovací video služba Aerovod samostatně přestává fungovat a přesouvá se na platformu KVIFF.TV.

úterý 4. října 2022

Marek Dvořák povede marketing Trinity Bank

Po 14 měsících v čele marketingu Alzy se Marek Dvořák přesouvá do Trinity Bank.

úterý 4. října 2022

Marketingovou ředitelkou Alza.cz je Klára Blažková

Vedení marketingu e-shopu Alza.cz přebrala Klára Blažková. V této pozici vystřídala Marka Dvořáka, který se rozhodl přijmout novou pracovní výzvu.

úterý 4. října 2022

VLM digitalizuje své tituly, po Deníku pokračuje s časopisy

Vltava Labe Media transformuje své původně tištěné tituly do digitálního prostředí. Po regionálních novinách Deník se teď zaměří na digitalizaci magazínového portfolia.

úterý 4. října 2022

Tlak na cenu stojí za častými tendry na mediální agenturu

Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu, říká v expertním rozhovoru Atmedia Martin Nováček z mediální agentury OMD.

úterý 4. října 2022

ČRo změní síť zahraničních zpravodajů, přijde i Jana Klímová

Jana Klímová se stane hlavní ekonomickou analytičkou Českého rozhlasu. Rádio veřejné služby také zřídí post stálého zpravodaje na Ukrajině.

pondělí 3. října 2022

Prima Cool se otáčí směrem k zábavě, začíná novou etapu

Záměrem televizní skupiny Prima je profilovat Prima Cool jako kanál primárně postavený na zábavě.

pondělí 3. října 2022

Google a YouTube zavádějí nové funkce do vyhledávání

Uživatelé nejpopulárnějšího vyhledávače brzy získají bohatší odpovědi na své dotazy. Dostanou i nové nákupní tipy.

neděle 2. října 2022

73 % firem zvýšilo tržby po zavedení udržitelného designu

Po zavedení udržitelného designu produktů se zvýšil růst tržeb u více než 7 z 10 firem.

sobota 1. října 2022

Pohledem zevnitř: DMEXCO 2022 – zápisky z německé „Koelnmesse“

Po více než dvouleté odmlce se uskutečnila v německém Kolíně nad Rýnem největší evropská digitální konference DMEXCO. Jak ji viděl Pavol Lukáč z mediální agentury OMD, popisuje v dalším vydání rubriky Pohledem zevnitř.

čtvrtek 29. září 2022

Udržitelnost není jen marketing, lidé o ni mají zájem

Organizace POPAI usiluje o rozproudění debaty o tom, že udržitelnost není jen marketingové téma. Lidé se o toto téma podle výzkumu zajímají stále více.

středa 28. září 2022

Canal+ Sport: Premier League se v nabídce O2 TV neobjeví

Jednání s O2 o zařazení stanice Canal+ Sport se podle provozovatele kanálu za poslední více než měsíc nikam neposunula, proto se je rozhodla ukončil.

úterý 27. září 2022

Prezidentské volby: Nejaktivnější na FB je Středula, nejvíc investuje Březina

Aktivitu prezidentských kandidátů na sociální síti Facebook, počty získaných interakcí či investiční reklamní aktivitu popisuje Vítězslav Klement z Group M.

úterý 27. září 2022

Marketing ve sportu není sprosté slovo, je to naopak nutnost

Sportovní marketing je v Česku ve srovnání s ostatními státy na nízké úrovni. Zlepšit jeho pověst a ukázat nové cesty se rozhodli pořadatelé prvního ročníku konference Sport Alive 2022.

pondělí 26. září 2022

Rádia Media Clubu zdraží od ledna reklamu o 8 %

Zastupitelství Media Club se rozhodlo navýšit cenu rádiové reklamy od ledna 2023. Na hlavním balíčku Radio United total představuje navýšení ceny osm procent.

pondělí 26. září 2022

Nabídku na koupi francouzské televize M6 podal i Křetínský

Nabídku za podíl německého mediálního konglomerátu Bertelsmann ve francouzské televizní společnosti Groupe M6 podal i podnikatel Daniel Křetínský.

pondělí 26. září 2022

Tesař: Komiks Zelený Raoul vyjde na konci září naposledy

Komiks Zelený Raoul vyjde podle jeho spoluautora Milana Tesaře v týdeníku Reflex na konci září naposledy.

neděle 25. září 2022

YouTube upřesnil, jak chce monetizovat svou kopii TikToku

Do sekce krátkých videí na YouTube vtrhne reklama. Více inzerce na videoportálu znamená i více možností výdělku pro youtubery.

neděle 25. září 2022