Další nové články

Prima natáčí reality show Asia Express, uvede ji na jaře 2026

Dalším novým formátem reality show ve vysílání TV Pirma bude cestovatelská soutěžní reality Asia Express. Prima ji zařadí do jarního vysílání 2026. Chystá i nové seriály.

úterý 25. listopadu 2025

Effie zveřejnila shortlist, nejvíc nominací má VML, z klientů ČS

Do finále soutěže reklamní efektivity Effie postoupila polovina přihlášených prací. Vítězové budou známi v prosinci.

úterý 25. listopadu 2025

Magenta TV do kampaně obsazuje tváře Stranger Things

Hlavní hvězdy seriálu Stranger Things se objeví v kampani Magenta TV, jež kombinuje VHS kazety s filmovými hity 80. let. 

úterý 25. listopadu 2025

Televize Rebel požádala o novou licenci pro pozemní TV

Rocková televize Rebel, která vysílá celoplošně prostřednictvím DVB-T2 multiplexu Digital Broadcasting a letos v srpnu přešla na bezplatné Full HD vysílání, žádá o novou licenci pro terestrickou distribuci.

úterý 25. listopadu 2025

Marketingový rozpočet škrtat nemůžeme, ambice máme velké

„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.

úterý 25. listopadu 2025

Oktopus je jasnou jedničkou pondělního večera i celého dne

Další díl seriálu Oktopus sledovalo více než 1,3 mil. diváků starších 15 let, což byl nejlepší výsledek nedělního večera a také celého dne.

úterý 25. listopadu 2025

Tomáš Tureček končí po 25 letech v čele National Geographic Česko

Vltava Labe Media spojuje pod jedno vedení časopisy National Goegraphic Česko a Koktejl.

úterý 25. listopadu 2025

Filip Bobiňski opět zasedne za Česko v představenstvu CEPI

V představenstvu Evropské asociace producentských asociací (CEPI) pokračuje český producent Filip Bobiňski.

úterý 25. listopadu 2025

Allwyn a McLaren představily aktivaci v podobě „stíracího závodního vozu“

Instalace tvořená stíracími panely přímo na závodním voze nabídla fanouškům možnost soutěžit o ceny a zároveň rozšířila nabídku aktivit spojených s Formulí 1.

pondělí 24. listopadu 2025

Novou výkonnou ředitelkou AKA je Radana Čechová

Nástupkyní Kateřiny Hrubešové na pozici výkonné ředitelky AKA je Radana Čechová. Mandát má na tři roky.

pondělí 24. listopadu 2025

Evropská komise souhlasí, Omnicom může koupit IPG

Evropská komise schválila bez dodatečných podmínek transakci, kterou Omnicom Group kupuje konkurenční Interpublic Group.

pondělí 24. listopadu 2025

Pilsner Urquell zdůrazňuje ve vánoční kampani neměnnost

Každý rok opakujeme stejné rituály, jíme stejná jídla a smějeme se stejným rodinným vtipům. A právě v tom spočívá kouzlo Vánoc, říká ve své vánoční kampani Pilsner Urquell.

pondělí 24. listopadu 2025

Kiwi uvádí kampaň „Black FlyDay" i vánoční „kup teď, zaplať později“

Kiwi.com vstupuje do klíčového prodejního období se dvěma kampaněmi: globální akcí Black FlyDay 2025 se slevovými kódy na letenky a vánoční kampaní pro český trh ve spolupráci s Twistem.

pondělí 24. listopadu 2025

Tři oříšky pro Popelku uvede letos Televize Seznam už 23. prosince

Také o letošních Vánocích se tradiční pohádka Tři oříšky pro Popelku objeví stejně jako loni ve vysílání Televize Seznam.

pondělí 24. listopadu 2025

Radiohouse pro rok 2026 zdraží jen mírně, začlení DAB+ a posílí digitál

Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivnější plánování kampaní.

pondělí 24. listopadu 2025

Novou nedělení večerní jedničkou je seriál Ratolesti

Seriál Ratolesti se dostal na čelo nedělní večerní sledovanosti v divácké skupině starší 15 let. Následovala minisérie Guru. V mladší skupině 15-54 jsou nejsledovanější Zrádci.

pondělí 24. listopadu 2025

Nova o Vánocích: Tři bratři a další pohádky, na Silvestra retro speciál Na lovu

Štědrovečerní vysílání TV Nova staví na obvyklém schématu, ve sváteční den nabídne mimo jiné pohádku Tři bratři nebo komedii Láska nebeská. Na Silvestra přinese speciály pořadů Na lovu a Možné je všechno.

pondělí 24. listopadu 2025

Další nové články

Marketingový rozpočet škrtat nemůžeme, ambice máme velké

„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.

úterý 25. listopadu 2025

Tomáš Tureček končí po 25 letech v čele National Geographic Česko

Vltava Labe Media spojuje pod jedno vedení časopisy National Goegraphic Česko a Koktejl.

úterý 25. listopadu 2025

Novou výkonnou ředitelkou AKA je Radana Čechová

Nástupkyní Kateřiny Hrubešové na pozici výkonné ředitelky AKA je Radana Čechová. Mandát má na tři roky.

pondělí 24. listopadu 2025

Evropská komise souhlasí, Omnicom může koupit IPG

Evropská komise schválila bez dodatečných podmínek transakci, kterou Omnicom Group kupuje konkurenční Interpublic Group.

pondělí 24. listopadu 2025

Radiohouse pro rok 2026 zdraží jen mírně, začlení DAB+ a posílí digitál

Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivnější plánování kampaní.

pondělí 24. listopadu 2025

Nova o Vánocích: Tři bratři a další pohádky, na Silvestra retro speciál Na lovu

Štědrovečerní vysílání TV Nova staví na obvyklém schématu, ve sváteční den nabídne mimo jiné pohádku Tři bratři nebo komedii Láska nebeská. Na Silvestra přinese speciály pořadů Na lovu a Možné je všechno.

pondělí 24. listopadu 2025

Prima o Vánocích: komedie i pohádky, na Silvestra Inkognito a Prima Partička

Prima přinese na Štědrý večer opět komedii Sám doma, na Silvestra zařadí speciální díly pořadů Inkognito a prima Partička.

pondělí 24. listopadu 2025

TV měření mimo domov je před startem, může zvýšit rating o 6 až 10 %

Od února 2026 se do měření televizní sledovanosti a videoobsahu integrují data o sledovanosti televize mimo domov. Díky tomu se celková televizní sledovanost může v některých cílových skupinách navýšit o 6 až 10 %.

pátek 21. listopadu 2025

Davide Zicca: Univerzální KPI u kampaní nemají smysl

Společně s umělou inteligencí je generace Z nejčastějším tématem konferencí. „Mluvme s mladými jako s partnery,“ říká Davide Zicca, který vede kreativní tým v agentuře Ippen Digital a který vystoupí na letošním Foru Media. 

pátek 21. listopadu 2025

Slovenským titulům dominují Nový Čas, Eurotelevízia a Záhradkár

Prodeje tištěných slovenských titulů klesly v prvním letošním pololetí o více než deset procent, ukazují data ABC SR.

čtvrtek 20. listopadu 2025

Hudební kanály MusicBox odstartují 21. listopadu, budou v HD

V Česku se chystá spuštění čtveřice hudebních televizí Music Box: Classic, Hits, Dance a Sexy. Každá z nich cílí na jinou skupinu diváků a svůj kanál přizpůsobuje konkrétnímu hudebnímu žánru. Antik Telecom je do nabídky zařadí už v pátek.

čtvrtek 20. listopadu 2025

Lukačovič bude Babiše žalovat u soudu kvůli tvrzení, že dluží na daních

Ivo Lukačovič se bude bránit u soudu proti tvrzením poslance a šéfa hnutí ANO Andreje Babiše.

čtvrtek 20. listopadu 2025

Powerlogy: Snažíme se vytlačit „polopravdivý“ fitness

Síla je na poli fitness výživy a doplňků stravy právě ve službě testování, která lidem pomůže vyladit jejich životní styl, myslí si Dušan Plichta, zakladatel Powerlogy.

čtvrtek 20. listopadu 2025

Odložená poslechovost navýšila dosah Českého rozhlasu o 152 tisíc

Podle prvních dat přinesla odložená poslechovost navýšení celkového denního dosahu vybraných stanic Českého rozhlasu o zhruba osm procent.

středa 19. listopadu 2025

Radiožurnál potvrzuje vedení, Impuls je týdenní jedničkou. Polepšila si Frekvence 1

Data Radioprojektu přinášejí potvrzení dosavadních trendů v poslechovosti rádií. V denní poslechovosti zůstává na čele Radiožurnál, v týdenním poslechu se na první příčku dostalo Rádio Impuls.

středa 19. listopadu 2025

Medovník: Novým formátem chceme rozšířit okamžiky se značkou

Chtěli bychom se více odlišit od konkurence, aby lidé dokázali vnímat mezi námi rozdíl, říká CEO společnosti Medovník originál Jiří Černý. 

středa 19. listopadu 2025

AMC věří v Česku hybridní strategii, chystá i streaming

AMC Networks International kombinuje v Česku výnosy od operátorů a z prodeje reklamy. Zároveň připravuje i na našem trhu vstup do streamingu, říká country manažerka Irena Novotná.

úterý 18. listopadu 2025

Politickou kampaň hodnotí Češi lépe, než jak její průběh očekávali

Oproti dubnu se Češi stali k vývoji etiky politických kampaní méně skeptičtí a myslí si, že se kampaně nebudou zhoršovat. Ukazuje to výzkum NMS pro APRA.

úterý 18. listopadu 2025

Zprávy na webu čtou čtyři pětiny Čechů, platí za ně necelých 400 tisíc

Podle nových dat ČSÚ se počet lidí platících za zpravodajství na internetu nerozšiřuje, platí za ně především lidé ve střední generaci a s vysokoškolským vzděláním.

úterý 18. listopadu 2025