Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Český telekomunikační úřad uložil společnosti O2 Czech Republic pokutu ve výši 750 tisíc korun za porušení zákazu užití nekalých obchodních praktik vůči spotřebitelům. Sankce se týká migrace ze služby O2 TV na Oneplay.
Slavnostní předávání filmových cen Oscarů bude od roku 2029 vysíláno výhradně na platformě YouTube. Podle agentury Reuters to uvedla americká Akademie filmových umění a věd s tím, že ceremoniál bude ke zhlédnutí zdarma.
T-Mobile do Magenta TV zařadila dočasnou sekci Vánoce, která v uživatelském rozhraní sdružuje tematické filmové a seriálové tipy i přehled speciálního Vánočního kina bez reklam. Aktivní bude do poloviny ledna 2026.
Umělá inteligence zásadně mění podobu organického vyhledávání. Klíčem se stává viditelnost značky a její citace v AI odpovědích, zaznělo na konferenci AI Visbility.
TBWA\Hullabaloo spolu s TBWA\Ukrajina vytvořily formaci OAG a společně se tak staly reklamní agenturou pro McDonald’s v Česku, na Slovensku a na Ukrajině s ambicí odvádět každodenní vysoký standard práce a dosáhnout na úroveň nejkreativnějších světových trhů, uvádí Jiří Pleskot.
Navzdory přetrvávajícím ekonomickým tlakům knižní trh v roce 2024 vzrostl, a to především díky zavedení nulové sazby DPH. Došlo také ke konsolidaci maloobchodní sítě a silnému růstu digitálních formátů. Uvádí to Zpráva o českém knižním trhu 2024/2025.
Znalost na jaře vzniklé značky Oneplay je už na úrovni dřívějšího Voya. Podle generálního ředitele Novy Daniela Grunta povědomí o službě narostlo velmi rychle. Rok 2026 ale bude ve znamení další práce se značkou, říká.
Komunikace nové značky Investona, která vznikla přeměnou obchodníka s cennými papíry Colosseum, chce ukázat, že investování není jen pro milionáře. Využívá k tomu kromě jiného dva klíčové televizní spoty, popisuje marketingový ředitel Ladislav Báča.