Další nové články

Diváci určí, zda Prima v neděli nasadí Einsteina, nebo Poldu

Prima vrací do nedělního hlavního vysílacího času původní detektivní seriál. Diváci mají rozhodnout o tom, zda to bude novinka Einstein, nebo nová řada seriálu Polda.

úterý 22. září 2020

TV Nova v úterý odvysílá dokumentární film Česko-19

Dokument televize Nova zachycuje zpovědi lidí, kteří se s nemocí covid-19 setkali.

úterý 22. září 2020

Brno vypisuje nový tendr na kampaň #brnotruestory

Brno vypisuje veřejné zadávací řízení na pokračování destinační kampaně #brnotruestory.

úterý 22. září 2020

Premiérův projev sledovalo v součtu více než tři miliony diváků

Devítiminutový projev Andreje Babiše odvysílaly ve stejném čase televizní stanice ČT1, ČT24, Prima a Nova.

úterý 22. září 2020

Economia daruje 5,5 mil. Kč na rozjezd maďarského webu Telex

Economia se rozhodla podpořit start nového maďarského média Telex.hu částkou ve výši 200 tisíc euro.

úterý 22. září 2020

S fake news o koronaviru se setkalo již 60 % Čechů

S dezinformacemi o novém typu koronaviru se setkalo 60 % Čechů. Více než polovina populace jim alespoň zpočátku uvěřila.

úterý 22. září 2020

Óčko Expres a Óčko Black vysílají v Praze a okolí terestricky

Óčko Expres a Óčko Black byly zařazeny do terestrické digitální Regionální sítě, vysílání pokrývá Prahu a vetší část středních Čech.

pondělí 21. září 2020

Televizní svět je stále lineární, ukazuje zkušenost BBC

Britská stanice BBC 3 se bude zřejmě muset vrátit do terestrického vysílání, aby získala zpět diváky, které ztratila odchodem na internet, píše ve svém komentáři Erika Luzsicza z Axocomu.

pondělí 21. září 2020

Pietro Filipi nechá lidi platit „podle toho, jak se cítí“

Poté, co Pietro Filipi oznámilo konec slev, přichází s novým modelem cenotvorby. Nechá své zákazníky platit podle toho, jak se cítí.

pondělí 21. září 2020

Zalando umožní nákup i prodej módy z druhé ruky

Zalando spouští zatím jen v Německu a Španělsku možnost nakupovat přímo na e-shopu módu z druhé ruky.

pondělí 21. září 2020

Bezrealitky ukazuje v kampani výhody digitálních služeb

Bezrealitky přichází s novou kampaní, kde ukazuje výhody digitálních služeb v oblasti realit. Například nájemní smlouvu je možné podepsat online.

pondělí 21. září 2020

Zahájilo internetové rádio Ostravan, hraje hudbu z regionu

Rádio Ostravan chce vysílat výhradně hudbu autorů a interpretů, kteří žijí v Moravskoslezském kraji.

pondělí 21. září 2020

V neděli večer nad milionem jen Případ dvou sester

Případ dvou sester se stal nejsledovanějším nedělním pořadem po 20. hodině, jako jediný dosáhl vyšší než milionové sledovanosti v divácké skupině 15+.

pondělí 21. září 2020

Rohlík propaguje službu Premium kampaní se svými zaměstnanci

Tváří kampaně na relaunchovanou službu Rohlík Premium se stali zaměstnanci online supermarketu.

pondělí 21. září 2020

iDnes: Počet předplatitelů Premium se zvýšil na 56 tisíc

Placenou službu iDnes Premium využilo za plnou cenu zatím 56 tisíc předplatitelů, uvedla skupina Mafra.

pondělí 21. září 2020

Garden Gourmet se spojuje v kampani s Benem Cristovaem

Garden Gourmet spouští novou kampaň. Zapojuje do ní i zpěváka Bena Cristovaa.

pondělí 21. září 2020

Sobotní TV večer vyrovnaný, o čelo se praly tři pořady

Zázraky přírody a komedie Bezva ženská na krku se staly nejsledovanějšími sobotními pořady po 20. hodině u diváků 15+. Dotahovala se na ně show Tvoje tvář má známý hlas, kterou zároveň sledovalo nejvíce diváků ve věku 15-54 let.

neděle 20. září 2020

Facebook spolupracuje s Ray-Ban na chytrých brýlích

Virtuální a rozšířená realita je pro Facebook nadále lákavým polem. Firma na své výroční konferenci představila ambiciózní záměry.

neděle 20. září 2020

Další nové články

Economia daruje 5,5 mil. Kč na rozjezd maďarského webu Telex

Economia se rozhodla podpořit start nového maďarského média Telex.hu částkou ve výši 200 tisíc euro.

úterý 22. září 2020

Televizní svět je stále lineární, ukazuje zkušenost BBC

Britská stanice BBC 3 se bude zřejmě muset vrátit do terestrického vysílání, aby získala zpět diváky, které ztratila odchodem na internet, píše ve svém komentáři Erika Luzsicza z Axocomu.

pondělí 21. září 2020

iDnes: Počet předplatitelů Premium se zvýšil na 56 tisíc

Placenou službu iDnes Premium využilo za plnou cenu zatím 56 tisíc předplatitelů, uvedla skupina Mafra.

pondělí 21. září 2020

Facebook spolupracuje s Ray-Ban na chytrých brýlích

Virtuální a rozšířená realita je pro Facebook nadále lákavým polem. Firma na své výroční konferenci představila ambiciózní záměry.

neděle 20. září 2020

Zákazníci podrželi české módní značky v době krize

České módní značky tak velký propad prodejů jako řada velkých nezaznamenávají. Prodeje jim klesaly jen zpočátku pandemie a některé dokonce získaly i nové zákazníky.

sobota 19. září 2020

Monitoring: Reklama v televizích a rádiích v srpnu rostla

Především díky televizní reklamě se výsledný objem monitorovaných reklamních investic v letošním srpnu meziročně mírně zvýšil.

pátek 18. září 2020

ČRo rozšiřuje DAB+ na téměř celé území, spustí nové stanice

Digitální vysílání Českého rozhlasu DAB+ se rozšiřuje na téměř celé území České republiky.

čtvrtek 17. září 2020

IAB zlepšila prognózu, reklamní trhy v Evropě klesnou o 12 %

Díky optimističtějším výhledům pro třetí letošní čtvrtletí upravila IAB Europe svůj odhad vývoje na reklamních evropských trzích v roce 2020. Uvědomuje si ale, že situace se může měnit.

čtvrtek 17. září 2020

Změna limitů pro TV reklamu by mohla vést k vyšším příjmům

Vláda sice už schválila návrh zákona, kterým se do české legislativy začlení nové znění evropské mediální směrnice. Jak ale bude vypadat jeho definitivní podoba, zatím není známo.

středa 16. září 2020

Apple sjednotí své služby pod jedno předplatné

Technologický gigant v rámci Apple Eventu představil novinky zaměřené hlavně na zdraví. I díky nim upraví nabídku digitálního předplatného.

středa 16. září 2020

Danone reaguje na sílící trend flexitariánství

Danone postupně rozšiřuje portfolio svých rostlinných produktů. V Česku se daří značce Alpro, která táhne celou kategorii.

úterý 15. září 2020

Výzkum Omnicom Media Group vede Magdalena Lásková

Do vedení výzkumného oddělení skupiny Omnicom Media Group postoupila Magdalena Lásková. Střídá Zdeňka Kubenu, který po téměř 25 letech skupinu opustil.

úterý 15. září 2020

Lovebrand je nebezpečný nesmysl, marketéry vede na zcestí

Lidé nechtějí značky milovat, chtějí, aby dobře fungovaly, píše ve své úvaze o lovebrands Jan Patera z Blue Events.

pondělí 14. září 2020

Vedení agentury Mindshare přebírá Bartůněk, Hanzal odchází

Ondřej Bartůněk se od začátku října ujme pozice managing directora mediální agentury Mindshare.

pondělí 14. září 2020

Až 61 % uživatelů LinkedInu spravuje část firemního rozpočtu

Na profesní síti lidé očekávají pracovní výstupy, nikoliv fotky z vánočních večírků a firemní soutěže. Vyplývá to ze studie Fenomén LinkedIn 2020.

pondělí 14. září 2020

Křetínský chce navýšit podíl v majiteli Makra na víc než 30 %

EP Global Commerce Daniela Křetínského má zájem dál navyšovat podíl ve společnosti Metro AG.

pondělí 14. září 2020