Další nové články

Lemur hlásí rekordních 325 přihlášek od 182 projektů

Oborová soutěž Lemur – Česká cena za PR uzavřela přihlášky. Letos eviduje celkem 325 přihlášek od 182 projektů.

pátek 16. dubna 2021

Bonami uvádí svou doposud největší TV kampaň

Bonami investuje do televizní reklamy přes 20 milionů korun, k vidění bude na českém, slovenském a maďarském trhu.

pátek 16. dubna 2021

Pohřeb prince Philipa odvysílají ČT, Nova i CNN Prima

Všechny tuzemské velké televizní skupiny budou v sobotu odpoledne vysílat přímý přenos z posledního rozloučení s manželem britské královny Alžběty II.

pátek 16. dubna 2021

Volkswagen spouští aktivaci k Euro, tváří je Petr Čech

Volkswagen spojí své partnerství fotbalového Eura 2020 s podporou elektromobility. Tváří aktivace bude Petr Čech.

pátek 16. dubna 2021

Blesk spouští kampaň na podporu zdravotníků Děkujeme!

Blesk spouští kampaň na podporu zdravotníků. Vybírá obrázky od dětí, které otiskne třeba na billboardech u nemocnic.

pátek 16. dubna 2021

Slunečná ve čtvrtek večer drží sledovanost přes 1,2 mil.

Další díl seriálu Slunečná sledovalo 1,24 mil. diváků starších 15 let, šlo o nejlepší výsledek z pořadů vysílaných po 20:00.

pátek 16. dubna 2021

Birell v kampani adaptuje operní skladbu z Carmen

V nové kampani Birell zdůrazňuje skutečnost, že nealkoholické pivo není už zdaleka jen náhražka pro řidiče.

pátek 16. dubna 2021

Echo mění majitele, Španěl koupil podíly od Ovčařího

Novým většinovým vlastníkem Echo Media se stává Marek Španěl, spoluzakladatel Bohemia Interactive. Do čela vydavatelství se vrací Dalibor Balšínek.

čtvrtek 15. dubna 2021

ShopRoku: U zákazníků vítězí Lidl, boduje 4camping i Scuk

V rámci soutěže ShopRoku zvítězil u zákazníků v popularitě Lidl-shop. Cenu kvality si odnesl 4camping, cenu Heureky Scuk.

čtvrtek 15. dubna 2021

ČT získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA

České televizi se podařilo získat práva na Evropskou ligu UEFA i nově ustavenou Evropskou konferenční ligu UEFA, a to až do roku 2024

čtvrtek 15. dubna 2021

Electro World otevírá převzaté pobočky K+B Expert

Electro World od 15. dubna otevírá všechny rebrandované pobočky sítě K+B Expert, kterou převzala k 1. dubnu 2021.

čtvrtek 15. dubna 2021

Kritizovaný pořad Rychlá hra na TV Barrandov skončil

Vysílání pořadu Rychlá hra, který podle asociace mobilních operátorů mohl klamat spotřebitele, skončilo.

čtvrtek 15. dubna 2021

Media Bohemia posiluje na trhu, přebírá Radio Contact Liberec

Media Bohemia akvizicí Rádia Contact Liberec pokračuje v konsolidaci rozhlasového trhu.

čtvrtek 15. dubna 2021

Braník v kampani nechává ožít Branické rytíře

Braník ve své nové kampani pracuje s motivem povstání Braničtích rytiřů, kteří vzdávají hold všem, kterým záleží na jejich okolí.

čtvrtek 15. dubna 2021

ZOOT začíná s prodejem potravinových doplňků

ZOOT rozšiřuje svůj sortiment. Spustil sekci Zdraví, v níž se zaměří na prémiové české značky potravinových doplňků.

čtvrtek 15. dubna 2021

Ředitelem Graylingu v regionu CEE je Peter Fecko

Novým výkonným ředitelem společnosti Grayling pro region CEE byl jmenován Peter Fecko.

čtvrtek 15. dubna 2021

Panoptikum Města pražského ve středu nad milionem

Seriál Panoptikum Města pražského se stal nejsledovanějším pořadem ve středu po 20:00 v divácké kategorii 15+. Sledovalo ho 1,04 mil. diváků. Mezi mladšími diváky 15-54 uspěla Výměna manželek.

čtvrtek 15. dubna 2021

Další nové články

Echo mění majitele, Španěl koupil podíly od Ovčařího

Novým většinovým vlastníkem Echo Media se stává Marek Španěl, spoluzakladatel Bohemia Interactive. Do čela vydavatelství se vrací Dalibor Balšínek.

čtvrtek 15. dubna 2021

Media Bohemia posiluje na trhu, přebírá Radio Contact Liberec

Media Bohemia akvizicí Rádia Contact Liberec pokračuje v konsolidaci rozhlasového trhu.

čtvrtek 15. dubna 2021

CzechTourism investuje do kampaní přes 156 mil. Kč

CzechTourism plánuje v momentě rozvolnění cestování spuštění několika kampaní doma i v zahraničí. Celkem investuje více než 156 milionů korun.

středa 14. dubna 2021

Reklamní trh se z pandemie zotavuje rychleji

První náznaky vývoje reklamních investic na americkém trhu v letošním prvním čtvrtletí naznačují rychlé zotavování reklamního odvětví.

středa 14. dubna 2021

Kia: Sami se musíme stát „game changerem“

V souladu s novou strategií se chce Kia stát hráčem, který mění pravidla. O ambicích hovoří generální ředitel automobilky v Česku Arnošt Barna.

středa 14. dubna 2021

CME investuje do rozvoje digitálu, centrem je Voyo

Videportál Voyo se má stát centrem nové strategie společnosti CME. Majitel televizní skupiny Nova investuje do rozvoje digitálních médií.

úterý 13. dubna 2021

Nova chystá seriál Pan profesor, Na Lovu či show s Marešem

Televize Nova uvede do podzimního vysílání několik nových pořadů.

úterý 13. dubna 2021

CzechTourism: I ve vzdálenějších zemích je teď důležité nezmizet z trhu

O podpoře domácího i zahraničního turismu v době, kdy se cestování kvůli pandemii zastavilo, hovoří ředitel agentury CzechTourism Jan Herget.

úterý 13. dubna 2021

Prodeje deníků v únoru navázaly na lednový trend

Také druhý letošní měsíc přinesl tuzemským deníkům kvůli pandemii nižší prodeje. Na druhé straně se ve srovnání s lednem neprohloubil meziroční pokles.

pondělí 12. dubna 2021

Startuje vládní očkovací kampaň, tváří je Smejkal i Roháčová

V těchto dnech startuje očkovací kampaň „Udělejme tečku“, jež využívá tváří mnoha odborníků a lékařů.

pondělí 12. dubna 2021

Video na českém internetu dál roste, hlavně díky Seznamu

Průměrný počet přehraných videí na českém internetu se v prvním letošním čtvrtletí zvýšil, růst jde ale především za Seznamem.

pondělí 12. dubna 2021

Clubhouse a Pinterest testují platby tvůrcům

Vytvářením a správou obsahu na sociálních sítích Pinterest a Clubhouse si půjde vydělat, platformy ale volí odlišné cesty.

neděle 11. dubna 2021

Do slovenského éteru míří další rádia

Licenční rada umožní dvěma digitálním rádiím vysílat terestricky. Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích za první čtvrtletí roku 2021.

sobota 10. dubna 2021

Na trh vstupuje značka Pár od tvůrců redesignu botasek

Za novou značkou obuvi Pár stojí Jan Kloss a Darina Zavadilová. Prorazit s ní chtějí nejen u nás, ale i v zahraničí.

pátek 9. dubna 2021

Polovina spotřebitelů hodnotí aktivismus značek pozitivně

Proč se značky vymezují vůči společenským tématům? Co jim to přináší? Podle výzkumu to kladně ocení polovina spotřebitelů, negativně jen 17 %.

pátek 9. dubna 2021

Grafika Prima Cool se musí držet svých kořenů

„Každý pokus nějak změnit původní grafiku Prima Cool pohořel. Musíme se držet toho, co je pro Cool typické,“ říká Janina Dolanová, která se podílí na propagačních spotech Prima Cool.

čtvrtek 8. dubna 2021

Zpravodajské weby měly v prvním čtvrtletí vyšší návštěvnost

Počet návštěv na zpravodajských webech v prvním letošním čtvrtletí se na českém internetu udržel mírně nad úrovní loňského prvního čtvrtletí.

čtvrtek 8. dubna 2021
  • TV
  • Aktualizováno

Rada ČT chce po GŘ Dvořákovi vysvětlit údajný střet zájmů

Podle radní Hany Lipovské je Petr Dvořák ve střetu zájmů. Rada proto po GŘ žádá, aby do 9. dubna zodpověděl otázky ohledně spoluvlastnictví ve firmě Gopas.

středa 7. dubna 2021

Brašnářství Tlustý: Nejlépe nám na komunikaci funguje Facebook

Brašnářství Tlustý využívá ke komunikaci hlavně Facebook. „Je to pro nás základní kanál, kterému se nic nevyrovná. Když tam vložíme peníze, tak je konvertujeme 1:8,“ říká Ivan Petrův, jednatel firmy.

středa 7. dubna 2021