Další nové články

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

Na svém druhém kanále nabídne Česká televize ve večerním vysílání několik filmů, v nichž účinkoval herec Robert Redford. Herce připomene i stanice Nova Action.

úterý 16. září 2025

Vodafone TV nabízí na speciální pozici výběr z videotéky Prima+

Operátor Vodafone začal znovu využívat speciální programovou pozici s označením 0, kde diváci nově najdou nabídku z videotéky Prima+, dostupné v rámci nových tarifů společnosti. V minulosti se tu vysílala reality show Starhouse.

úterý 16. září 2025

Mejsnarová, Čížek a Janoušek se posunuli do vedení Taste

Taste oznamuje nové vedení. Jmenování Anny Mejsnarové, Roberta Čížka a Davida Janouška reflektuje strategický posun agentury k byznysově orientovaným službám.

úterý 16. září 2025

Televize Spektrum natáčí původní seriál s Janem Révaiem

TV Spektrum natáčí původní seriál, jehož premiérové díly přinese v listopadu. Zaměří se na těžko přístupná místa v Česku i na Slovensku. Průvodci pořadu jsou Jan Révai a Števo Martinovič.

úterý 16. září 2025

Hornbach na Designbloku rozvine koncept „Drama patří k projektu"

Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.

úterý 16. září 2025

Rambouska ve vedení Ogilvy PR doplňují Kněžourová, Marek a Hadrbolcová

Dosavadní vedení agentury Ogilvy PR ve složení Václav Rambousek a Tereza Raidová upravuje a rozšiřuje svou strukturu.

úterý 16. září 2025

Oktopus je i po druhém odvysílání vítězem pondělního dne

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a zároveň celého dne se stal i po druhém odvysílání seriál Oktopus. Sledovalo ho 1,15 mil. diváků starších 15 let.

úterý 16. září 2025

Téměř polovinu Čechů přitáhnou čerstvé potraviny na titulce letáků

Čerstvé potraviny, zejména ovoce, zelenina a maso, na titulní straně letáků motivují bezmála polovinu Čechů k návštěvě obchodu.

úterý 16. září 2025

Direct Fondee v kampani vyzdvihuje bezstarostnost produktů

Novou kampaní chce Direct Fondee oslovit ty, kteří chtějí investovat bez starostí.

úterý 16. září 2025

Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích

První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.

pondělí 15. září 2025

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.

pondělí 15. září 2025

Magenta TV spustí dětské kino, přidá i dětskou sekci

Magenta TV dnešním dnem rozšiřuje nabídku o novou sekci Děti, nabídne v ní tituly jako Včelka Mája, Šmoulové nebo Prasátko Peppa.

pondělí 15. září 2025

Billa je partnerem Zrádců, využívá sponzoring i injektáž

Billa vedle televizních formátů využívá i dalších kanálů, do kterých se zapojují i moderátor pořadu Vojtěch Kotek a jeho producent Markus Krug.

pondělí 15. září 2025

Jan Čekal nastoupil do regionálního obchodu VLM

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.

pondělí 15. září 2025

Yello v kampani od Kaspenu láká mladé na fotovoltaiku

Cílem kampaně je získat leady na nový produkt fotovoltaiky a zároveň posílit povědomí o značce mezi mladší cílovou skupinou.

pondělí 15. září 2025

Nedělní jedničkou Metoda Markovič: Hojer. Jak si vedli Zrádci?

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera po 20:00 byla i po druhém odvysílání minisérie Metoda Markovič: Hpjer. S náskokem zvítězila v divácké skupině 15+. Úvodní televizní díl druhé řady Zrádců byl trojkou večera, v mladší skupině 15-54 se ale dotáhl do blízkosti vedoucího pořadu.

pondělí 15. září 2025

Česká média ohrožuje vysoká koncentrace vlastnictví

Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika, vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.

pondělí 15. září 2025

Media Club loni zvýšil tržby z televize, rádií i onlinu

Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.

pondělí 15. září 2025

Vyhlášení soutěže Fenix Awards proběhne 2. října

Galavečer 12. ročníku soutěže Fenix Awards mění termín, vyhlášení vítězů proběhne 2. října. 

pondělí 15. září 2025

Další nové články

Zrádci lákají na Prima+ o stovky procent víc, posílili i na sítích

První dva díly nové řady Zrádců vidělo na platfromě Prima+ násobně víc diváků než v případě úvodních dílů první řady.

pondělí 15. září 2025

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.

pondělí 15. září 2025

Jan Čekal nastoupil do regionálního obchodu VLM

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) oznámila, že podniká další kroky k posílení a modernizaci regionálního obchodu ve vydavatelské oblasti i oblasti classifieds. Zaměří se na zefektivnění procesů a rozvoj proklientského servisu.

pondělí 15. září 2025

Česká média ohrožuje vysoká koncentrace vlastnictví

Vysoká koncentrace vlastnictví v tradičních i onlinových mediálních sektorech představuje pro pluralitu českých médií vysoký stupeň rizika, vyplývá z letošní zprávy Monitoru plurality médií v EU.

pondělí 15. září 2025

Media Club loni zvýšil tržby z televize, rádií i onlinu

Celkové tržby společnosti Media Club loni atakovaly hranici 6 mld. Kč. Nejrychleji roste internetová reklama, dominantní pozici má ale stále reklama v televizním vysílání.

pondělí 15. září 2025

Z hokejových klubů na sítích vedou Sparta a Kometa

Kluby s nejvyšší návštěvností na stadionech zároveň nejlépe pracují na sociálních sítích, ukazuje analýza studia Breakit.

neděle 14. září 2025

K-Pop: Netflix s Lovkyní démonů ovládl stream i kina

Netflix slaví historický úspěch. Animovaný hudební snímek K-Pop: Lovkyně démonů se stal nejsledovanějším filmem v dějinách platformy a zároveň dobyl severoamerická kina.

sobota 13. září 2025

Rada pro reklamu už letos řešila několik reklam

Rada pro reklamu letos posuzovala už 26 stížností, sedm reklam označila za závadné. 

pátek 12. září 2025

Zlatý středník: Projektem roku je Svoboda nás spojuje

Projektem roku 23. ročníku soutěže Zlatý středník je „Svoboda nás spojuje“, nejlepší agenturou se stala MSL Czech Republic. 

čtvrtek 11. září 2025

Telly spustí vlastní kanály i videotéku, o Premier League jedná

Telly plánuje spustit v následujících měsících vlastní tematické kanály, podobně jako například Vodafone, a v první polovině roku 2026 představí i vlastní videotéku. Operátor odhalil své další směřování novinářům na čtvrtečním setkání.

čtvrtek 11. září 2025

Kamil Houska: Oneplay od základů změnilo náš přístup k TN Live

Vstup platformy TN Live do služby Oneplay přinesl zlom pro její existenci. Po modernizaci studia i profesionalizaci samotného vysílání se pracuje na dalším vývoji, jehož výsledky Nova odhalí v následujících měsících.

čtvrtek 11. září 2025

Thomas Barta: Musíme do marketingu dostat ty nejlepší lidi

Na letošní konferenci Brand Marketing přijede do Prahy odborník na marketingový leadership Thomas Barta. V rozhovoru s Janem Paterou mluví i o třech podobách odvahy v marketingu a o tom, jak se dívat na 4P v praxi.

středa 10. září 2025

Vlny.cz sdruží za jedno předplatné několik videopodcastů

Novinář Vladimír Piskáček spouští nový projekt Vlny.cz, díky kterému získají předplatitelé za 149 Kč měsíčně přístup k několika videopodcastům. Jsou mezi nimi tvůrci podcastu Přepište dějiny, Nora Fridrichová nebo kouč Marian Jelínek.

úterý 9. září 2025

Generace Čechů 45+ už dávno není jen offline. Jak ji oslovit?

Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.

úterý 9. září 2025

Deníku N pomohlo k zisku zpoplatnění podcastů

Deník N se vyrovnal s náročnějším ekonomickým obdobím posledních dvou let a díky růstu předplatitelů a zpoplatnění podcastů míří i letos ke kladnému výsledku.

pondělí 8. září 2025

AI Monitor: Zájem o AI v Česku roste, obavy zůstávají

Ačkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.

pondělí 8. září 2025

Vinobraní plánuje pětina Čechů, láká vzdělanější a Pražáky

Účast na letošních zářijových vinařských slavnostech spíš plánuje pětina české populace. Nejčastěji zamíří do Mikulova.

neděle 7. září 2025

Rádio denně poslouchá polovina Slováků, vede Expres

Největší zásah mezi rádiovými skupinami na Slovensku drží Bauer Media Group. Vyplývá to z výsledků poslechovosti slovenských rádií za první pololetí 2025.

sobota 6. září 2025

ČT nasazuje od soboty Události, komentáře z ekonomiky

Nový ekonomický pořad České televize nabídne každý týden shrnutí a analýzu nejdůležitějších ekonomických událostí. Vysílat se bude v sobotu večer.

pátek 5. září 2025