Další nové články

ČT:D začne od 1. listopadu vysílat seriál Rychlé šípy

Česká televize připravila ve spolupráci Alkay Animation Prague animovanou seriálovou podobu Rychlých šípů.

středa 22. října 2025

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

Automobilka Toyota se spojuje s novým pořadem Farma Vojty Kotka formou product placementu a sponzoringu.

středa 22. října 2025

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

Jihočeská regionální televize Kurýr TV se přejmenuje na Gimi TV. Obnoví tím letitou značku regionálního TV vysílání.

středa 22. října 2025

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

Influencerská kampaň se zaměřuje na zvýšení povědomí o AI asistentovi mezi generací Z. Google zvolil formu autentických videí, v nichž tvůrci využívají Gemini k řešení každodenních činností ve svém běžném životě.

středa 22. října 2025

Polabí je úterní jedničkou, poté Inspektorka Renoirová

Nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Polabí. Následovala Inspektorka Candice Renoirová a po ní Bratři a sestry. Posledně jmenovaný seriál byl nejsledovanější ve skupině 15-54.

středa 22. října 2025

Parfumerie Douglas otevírá v Česku první outletový butik

Ve Fashion Arena Prague Outlet bude mít parfumerie Douglas svou první outletovou prodejnu na českém trhu. 

středa 22. října 2025

Radiokomunikace přerušily vysílání Hit TV v DVB-T2

Na programové pozici teleshoppingové stanice Hit TV se v pozemní síti Českých Radiokomunikací aktuálně zobrazuje pouze černá obrazovka.

úterý 21. října 2025

Paramount nebo Netflix mají šanci, majitel HBO a CNN zváží prodej

Vedení mediální společnosti Warner Bros. Discovery zváží několik možností svého dalšího směřování a říká, že je otevřené i prodeji firmy.

úterý 21. října 2025

O2 spouští novou marketingovou aktivitu v digitálním zdraví

O2 navazuje na svou loňskou aktivitu a přichází se 7denní výzvou zaměřenou na zlepšení digitálního zdraví.

úterý 21. října 2025

Nej.cz uzavřela v září řadu dalších zákaznických center

Nej.cz pokračuje ve snižování počtu svých kamenných poboček po celé republice. V letošním září a na přelomu září a října uzavřela společnost dalších osm zákaznických center, která doposud poskytovala služby spojené s péčí o klienty.

úterý 21. října 2025

Oneplay zařadila šest regionálních televizí

Oneplay nově rozšířila svou nabídku o šest regionálních televizí, které dosud nebyly v jejím portfoliu vůbec zastoupeny. Programové pozice 230 až 235 obsadily Praha TV, Polar, TV Brno 1, Zak TV, TV Morava a RTM+.

úterý 21. října 2025

Oktopus je s více než 1,3 mil. diváků pondělní jedničkou

Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává s odstupem Oktopus. Další díl vidělo v živém TV vysílání a ve zpětném zhlédnutí k úternímu ránu více než 1,3 mil. diváků starších 15 let.

úterý 21. října 2025

Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu

Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.

úterý 21. října 2025

Skupina Fidurock strategicky rozšiřuje marketingové oddělení

Centralizace marketingu a rozšíření interního týmu je podle Davida Nguyena, vedoucího marketingu společnosti Fidurock, klíčem k úspěšné komunikaci.

úterý 21. října 2025

Český registr dárců krvetvorných buněk kampaní „otevírá hubu"

V nové kampani s názvem „Otevři si hubu na celý svět“ chce Český registr dárců krvetvorných buněk ukázat, že prvotní odběr nebolí. 

úterý 21. října 2025

Sweet.tv upravila nabídky free stanic, má nové filmové kanály

Internetová služba Sweet.TV pokračuje v rozšiřování své bezplatné nabídky, která nyní zahrnuje již téměř šest desítek televizních stanic. Vedle lineárních programů zde lze sledovat také programové pozice zaměřené na filmy a seriály.

úterý 21. října 2025

Brand manažerkou Aston Martin Prague je Kateřina Trnková

Novou brand manažerkou značky Aston Martin se stává Kateřina Trnková. Pavel Kalouš, který dosud stál v čele českého zastoupení, se bude plně soustředit na rozvoj značky Rolls-Royce.

pondělí 20. října 2025

Chupa Chups podporuje Stranger Things i aktivací s Nextbike

Značka Chupa Chups spouští marketingovou kampaň k premiéře nové řady Stranger Things, která doprovodí uvedení limitované edice lízátek.

pondělí 20. října 2025

ČT chystá seriál pro internet s názvem Kamarád

Seriál otevírá téma manipulace, zneužití důvěry a síly vztahu mezi dospělým a dospívajícím.

pondělí 20. října 2025

Další nové články

Paramount nebo Netflix mají šanci, majitel HBO a CNN zváží prodej

Vedení mediální společnosti Warner Bros. Discovery zváží několik možností svého dalšího směřování a říká, že je otevřené i prodeji firmy.

úterý 21. října 2025

Necílila na Japonce, ale získala je. Filharmonie ukazuje sílu brandu

Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.

úterý 21. října 2025

Skupina Fidurock strategicky rozšiřuje marketingové oddělení

Centralizace marketingu a rozšíření interního týmu je podle Davida Nguyena, vedoucího marketingu společnosti Fidurock, klíčem k úspěšné komunikaci.

úterý 21. října 2025

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

Obchodní ředitel zastupitelství Media Club Jan Čadek zdůvodňuje dvouciferné zvýšení cen televizní reklamy pro rok 2026 a popisuje vývoj na reklamním trhu i záměry Media Clubu.

pondělí 20. října 2025

Signal Festival i letos přinesl partnerské instalace

Na Signal Festivalu se kromě umělců prezentují opět i partneři. Svou instalaci má tento rok Allegro, Glo, Sazka ze skupiny Allwyn nebo Mercedes-Benz.

neděle 19. října 2025

TV Nova zvýší pro rok 2026 ceny televizní reklamy o 16 procent

Skupina Nova zvýší i pro příští rok ceny televizní reklamy dvouciferně. Souhrnné navýšení při započtení všech změn v ceníku představuje 16 %.

pátek 17. října 2025

Binet a Davis: Marketéři sledují ROI, ale velikost rozpočtu je důležitější

Větší rozpočty mají osmkrát větší vliv na efektivitu než zaměření se na návratnost investic kampaní (ROI). Ukazuje to nový výzkum IPA, za nimž stojí Les Binet a Will Davis.

pátek 17. října 2025

OKTV přerušila na několik dnů pozemní TV vysílání, plánuje návrat

Ve čtvrtek 16. října došlo v celoplošném DVB-T2 multiplexu 24 společnosti Digital Broadcasting k přerušení vysílání stanice OKTV. Výpadek by měl tentokrát trvat řádově dny. Stanice pokračuje na internetu.

čtvrtek 16. října 2025

Google upravuje podobu sponzorovaných odkazů, lze je skrýt

U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.

čtvrtek 16. října 2025

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

Značky, které Češi považují za jim blízké, se ve srovnání s loňskem téměř nezměnily. Na nejvyšší příčce zůstává Lidl, ukazuje aktualizovaný průzkum agentury Ipsos.

středa 15. října 2025

Marketing je dnes plný dat, ale pořád je o emocích, nápadech a odvaze

Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague. 

středa 15. října 2025

Fenix Awards uděleny. Letos je provázel i spor a odebrané ceny

Soutěž Fenix Awards vyhlásila vítěze svého letošního 12. ročníku. Firmou roku se stala Sazka. 

úterý 14. října 2025

Majitel televize Prima chystá v DAB+ stanici mluveného slova

Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.

úterý 14. října 2025

Koupit, integrovat a nechat tvořit. To je naše akviziční strategie

O proměně společnosti Albatros Media, akviziční strategii i nejnovějším cíli v podobě úspěšného vstupu na americký trh mluví generální ředitel společnosti Václav Kadlec.

úterý 14. října 2025

Sport Alive: Velké značky spojují se sportem byznys i fanoušky

Sport není jen o logu na dresu, ale o emocích, důvěře a příbězích, které propojují značky s lidmi, vyplynulo z letošního ročníku konference Sport Alive.

pondělí 13. října 2025

Magazín Reportér po jedenácti letech upravuje grafickou podobu

Barevná plocha na titulní straně magazínu Reportér je novým prvkem, který doplňuje dosud dominantní bílou.

pondělí 13. října 2025

Konec MTV kanálů v Evropě má jasnější obrysy

Neoficiálně informace, které unikly v uplynulých týdnech do médií na základě sdělení operátorům, mají jasnější obrysy. Tematická MTV končí, naopak Paramount od října v Česku upravil logo.

pondělí 13. října 2025

Ani největší firmy neumějí potenciál svých lidí na LinkedInu využít

Na LinkedInu pravidelně publikuje jen necelé procento zaměstnanců velkých firem, ukazuje studie agentury Adison. 

neděle 12. října 2025

Spotify vyhlásilo válku AI odpadu, bojuje proti podvodníkům

Ve stejném týdnu kdy vydává své dvanácté studiové album čtrnáctinásobná držitelka ceny Grammy, globální popová ikona Taylor Swif, oznámila služba Spotify nekompromisní postup proti AI podvodníkům.

sobota 11. října 2025