Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Influencerská kampaň se zaměřuje na zvýšení povědomí o AI asistentovi mezi generací Z. Google zvolil formu autentických videí, v nichž tvůrci využívají Gemini k řešení každodenních činností ve svém běžném životě.
Nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 v divácké skupině starší 15 let byl seriál Polabí. Následovala Inspektorka Candice Renoirová a po ní Bratři a sestry. Posledně jmenovaný seriál byl nejsledovanější ve skupině 15-54.
Nej.cz pokračuje ve snižování počtu svých kamenných poboček po celé republice. V letošním září a na přelomu září a října uzavřela společnost dalších osm zákaznických center, která doposud poskytovala služby spojené s péčí o klienty.
Oneplay nově rozšířila svou nabídku o šest regionálních televizí, které dosud nebyly v jejím portfoliu vůbec zastoupeny. Programové pozice 230 až 235 obsadily Praha TV, Polar, TV Brno 1, Zak TV, TV Morava a RTM+.
Nejsledovanějším pořadem pondělního večera a celého dne zůstává s odstupem Oktopus. Další díl vidělo v živém TV vysílání a ve zpětném zhlédnutí k úternímu ránu více než 1,3 mil. diváků starších 15 let.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
Internetová služba Sweet.TV pokračuje v rozšiřování své bezplatné nabídky, která nyní zahrnuje již téměř šest desítek televizních stanic. Vedle lineárních programů zde lze sledovat také programové pozice zaměřené na filmy a seriály.
Česká filharmonie přišla v letošním roce s brandovou kampaní k japonskému turné. Přestože nebyla primárně určena pro japonské publikum, u Japonců zabodovala, popisují autoři kampaně Jakub Kožíšek a Prokop Jelínek.
U části zadavatelů reklamy nejspíš změny vyvolají otázky, nakolik ovlivní efektivitu jejich inzerce.
Rozhlasová skupina Radio United Broadcasting plánuje rozšířit své portfolio o sedmou stanici, tentokrát zaměřenou na mluvené slovo. Nový program bude dostupný pozemní cestou výhradně prostřednictvím celoplošného vysílání DAB+.