Odběr novinek
Nejnovější a další čísla našeho týdenního newsletteru Guru Weekly vám můžeme zdarma zasílat každé pondělí.
Seriál Polabí nadále udržuje post nejsledovanějšího pořadu čtvrtečního večera po 20:00 ve skupině 15+. Na druhé místo se posunul seriál Bratři a sestry, který tak předběhl Inspektorku Candice Renoirovou a zároveň byl nejsledovanějším pořadem večera ve skupině 15-54.
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělila společnosti Music Box Television licence pro další čtyři programy pod hlavičkou Music Box. Spuštění kanálu Music Box Sexy má proběhnout ještě do konce letošního roku.
Streamingová služba SkyShowtime aktuálně nabízí zvýhodněné předplatné na oba své tarify v Česku, přičemž akce platí už jen poslední čtyři dny. Akci podpořila také tisková zpráva s největšími hity pro následující období.
Změna lidského chování není otázkou intuice, ale precizní práce s motivací, schopnostmi a správným podnětem. Na Forum Media to připomněl Roger Hurni, který varoval, že umělá inteligence může být rychlým pomocníkem, ale nebezpečným řidičem, pokud jí slepě svěříme kontrolu.
Změna lidského chování není otázkou intuice, ale precizní práce s motivací, schopnostmi a správným podnětem. Na Forum Media to připomněl Roger Hurni, který varoval, že umělá inteligence může být rychlým pomocníkem, ale nebezpečným řidičem, pokud jí slepě svěříme kontrolu.
Přesun mladých do digitálního prostředí obsahové televizní a rádiové nabídky je zřetelný. Podle manažerů České televize a Českého rozhlasu to ale neznamená, že by mladí od obsahu těchto médií odcházeli. Hledají ho ale jinde, ne na klasickém televizním nebo rádiovém přijímači, uvedli na úterní konferenci Forum Media.
Prezident Petr Pavel na Forum Media varoval, že změny ve financování České televize a Českého rozhlasu mohou v českém prostředí ohrozit jejich nezávislost. Kritizoval také rostoucí roli „spotlight“ komunikace politiků na sociálních sítích.
„Většině značek v Česku chybí v komunikaci odvážnost. Rád bych, aby Grizly odvážná byla,“ říká nový marketingový ředitel David Abraham. Marketingové investice mají podporovat dlouhodobý růst značky.
Radiohouse vstoupí do roku 2026 s obchodní politikou založenou na nízké inflaci hlavních produktů, zapojením DAB+ do všech balíčků a posílením digitálního audia. Kombinace lineárního vysílání a digitálních formátů má přinést vyšší zásah i efektivnější plánování kampaní.
Štědrovečerní vysílání TV Nova staví na obvyklém schématu, ve sváteční den nabídne mimo jiné pohádku Tři bratři nebo komedii Láska nebeská. Na Silvestra přinese speciály pořadů Na lovu a Možné je všechno.
Pinterest se chce posunout od inspiračních nástěnek k bezproblémovému nakupování. Novinky testuje zatím v USA a Kanadě.
Od února 2026 se do měření televizní sledovanosti a videoobsahu integrují data o sledovanosti televize mimo domov. Díky tomu se celková televizní sledovanost může v některých cílových skupinách navýšit o 6 až 10 %.
Společně s umělou inteligencí je generace Z nejčastějším tématem konferencí. „Mluvme s mladými jako s partnery,“ říká Davide Zicca, který vede kreativní tým v agentuře Ippen Digital a který vystoupí na letošním Foru Media.
V Česku se chystá spuštění čtveřice hudebních televizí Music Box: Classic, Hits, Dance a Sexy. Každá z nich cílí na jinou skupinu diváků a svůj kanál přizpůsobuje konkrétnímu hudebnímu žánru. Antik Telecom je do nabídky zařadí už v pátek.